• 7 kroků k atraktivní firemní stránce

    10. 5. 2017

    LinkedIn je v businessu velmi oblíbená platforma. S jeho využitím si usnadníte nejen váš profesní život, ale především můžete získat nové zákazníky. Sepsali jsme pro vás několik kroků, jak udělat LinkedIn co nejlákavější a nejzajímavější.

    Až 77 % obchodníků uvádí, že své zákazníky získávají prostřednictvím sociální sítě LinkedIn. Existuje tak řada strategií, které pomáhají dosáhnout tohoto kýženého cíle.

    Zde je 7 kroků, jak udělat firemní profil dostatečně atraktivní pro jeho navštěvovatele.

    1) Budujte profil od základů

    Založit profil není složité. Tím to však zdaleka nekončí. Ihned na začátku je třeba doplnit kompletní informace o firmě. Na samotný popis máte k dispozici 2000 znaků, se kterými nešetřete. V medailonku musí být jasně vykresleny aktivity a vize společnosti. A myslete na SEO. Správná skladba slov vás může katapultovat ve vyhledávači na přední místa. Vše doplňte správnými a kvalitními vizualizacemi. Kromě loga nezapomeňte ani na vrchní banner, který může pomoci návštěvníkům identifikovat kvality vaší společnosti na první pohled.

    2) Ujistěte se, že zde máte celý tým

    Všichni zaměstnanci by měly mít svůj účet na LinkedInu a být součástí firemního profilu. Tímto se stávají ambasadory celé společnosti. Jejich aktivita na sociálních sítí může být velmi důležitá.

    3) Vnímejte konkurenci

    Mějte na paměti publiku, které chcete oslovit a přitáhněte ho kvalitním obsahem. Váš profil se může stát silným nástrojem, jak lákat největší talenty a zákazníky. Nechte se inspirovat svojí konkurencí a vytvářejte ještě něco navíc.

    4) Přidávejte příspěvky alespoň jednou týdně

    Komunikační kalendář je základem aktivit na sociálních sítích. Originalita a pravidelnost příspěvků udržuje společnost aktivní a dodávají jí na důvěryhodnosti. Alespoň jeden příspěvek týdně by měl být povinností. Nepodceňujte žádný post. Investujte do kvality fotografií, které zde sdílíte. S rostoucí popularitou bude přicházet více followerů, držte jejich zájem a donuťte je sdílet váš zajímavý obsah.

    5) Pracujte se skupinami

    Skupiny na LinkedInu jsou skvělou příležitostí, jak najít potenciální zákazníky a zvýšit zájem o vaše podnikání. Aktivita na skupinách však nesmí působit příliš vtíravě. Přibližně 80 % příspěvků by mělo souviset s novinkami z trhu a 20 % s nabídkou vlastních produktů. Vyzvěte zaměstnance, klienty nebo potenciální spolupracovníky, aby se připojili k vaší skupině. Tímto krokem můžete více podpořit váš obsah a učinit ze sebe odborníky v daném oboru.

    6) Připojte produktovou stránku

    LinkedIn nabízí možnost vytvořit produktovou stránku vaší společnosti. Jedná se o další krok, který vám pomůže seznámit návštěvníky s vašimi aktivitami. Jednotlivým produktům můžete dát tvář a vytvářet kolem nich další obsah.

    7) Promujte profil i mimo LinkedIn

    Váš LinkedIn musí být všude vidět. Dejte si ho do podpisů, na vizitky nebo ho sdílejte na sociálních sítí. Váš profil se stává produktem, který se musí nabízet.

    Richard Mužátko

    Richard Mužátko

    content specialist