• Efektivní mobilní reklama

    27. 3. 2017

    Při pohledu na obrázky s motivem Harley –Davidson nebo Apple mají lidé stejné pocity, jako věřící, když sledují náboženské symboly. Mobilní reklama je perfektním kanálem, jak tuto skutečnost využít. Více informací se dozvíte v článku.

    Mobilní telefon má dnes každý. S rozvojem technologií se otevírají nové možností na tomto poměrně neobsazeném kanálu. Při správném použití lze touto cestou vybudovat silný brand.

    Martin Lindston, známý autor knížek Buyology, BrandSense a Brandwashed, vytvořil studii, která se zaměřuje na způsob lidského myšlení při vnímání brandu a víry. Studie dokázala, že člověk vnímá obrázky produktů Apple či Harley-Davidson velmi podobným způsobem jako obrázky svatých. Pokud se tedy branding provede správně, je velká možnost mít silné publikum.

    Firmy nyní stojí před řadou otázek. Je mobil správný kanál pro branding? Jak zvýšit hodnotu brandu v rámci mobilního marketingu? Je mobilní marketing správná cesta pro branding strategy? Abychom zjistili odpovědi na tyto otázky, musíme nejprve určit, v čem je mobilní marketing jiný.

    Novost mobilní reklamy nutí firmy objevovat a zkoušet tuto platformu. Ve světě, kde je mobilní telefon na prvním místě, přináší využití mobile brandingu nejen výhodu prvního, ale i věrnou skupinu sledujících.

    Mobilní advertising je vysoce personální one on one komunikace. S možnostmi, jakými jsou dynamická kreativní optimalizace, retargeting či data-driven rozhodnutí, tvoří u mobilních reklam obrovský potenciál, jak vybudovat brand image a vytvořit povědomí o své značce.

    Emoční zásah použitím mobilu

    Společnost Yahoo zjistila, že mobilní reklamy mají mnohem větší zásah na emoce než tradiční televizní spoty. Když přijde na řadu branding, každý marketér se zaměří na city a svědomí publika. Mobilní marketing poté zajistí správný kanál ke spojení s publikem na osobní úrovni a vytvoří s ním dlouhodobý silný vztah.

    Vyšší povědomí o značce s použitím branding kampaní

    Mobilní marketing je cenově výhodná forma vytvoření povědomí o značce. Díky tomu, že víte, jací lidé sledují vaše reklamy, může být reklama v porovnání s tradičními médii mnohem levnější. Efektivním využitím frekvence capping feature se může značka rozhodnout, kolikrát chce mít svoji reklamu viditelnou.

    Filip Rys

    Filip Rys

    account executive