• Filipovo pondělní okénko

    26. 6. 2017

    V pravidelném pondělním okénku se dozvíte, jak silný může být vztah mezi otcem a synem díky obyčejnému holení, jak být stále mlád jen za pomoci vody nebo jak se nezbláznit z toho, že ještě stále nejsme milionáři. Podívejte se na tři nejzajímavější kampaně podle Filipa. 

    1) Gillette tvoří ten správný vztah mezi synem a otcem

    Holení. Jedna z činností, které dělají z chlapců muže. Tátové vždy pomáhají svým menším kopiím s prvním holením. Bohužel s přibývajícím věkem se tato úloha zákonitě předává na syna. Gillette ve svém spotu ukazuje, jak intimní může být holení, ale zároveň vykresluje tuto činnost jako velmi srdečnou a citovou záležitost jak pro syna, tak i pro otce. Video má propagovat nový holicí strojek navržený speciálně tak, aby s ním mohla jednoduše manipulovat druhá osoba.

    2) Evian Babies jsou zpět. A rovnou slaví úspěch napříč Snapchatem

    Evian je využíváním miminek ve svých reklamách pověstný. Poslední přírůstek do této ságy je představení miminek v dospěláckých šatech. Hlavním claimem „Live Young“ chtějí říci, že ať už jste tenisový šampion, businessman, nebo samorost, jsou hranice našeho mládí postaveny pouze námi samotnými. Stačí jenom dodržet „Live Young“ náladu každý den.

    Zdroj: http://www.adweek.com/wp-content/uploads/2017/05/evian-babies-PAGE-01-2017.jpg

    3) Don´t Get Mad. E*Trade láká spoty více lidí k investování online

    Série videí ukazuje, jak se žije bohatým na rozdíl od průměrně movitých lidí. Pracujete tvrdě? Gratulujeme. Právě jste zařídili šéfovi další luxusní dovolenou. Reklamy útočí na frustraci z běžných životních situací, kterými si prochází každý z nás, ale zároveň říkají, jak blízko je bohatství, pokud začnete investovat pomocí E*Trade. Don´t Get Mad. Get E*Trade.

    Filip Rys

    Filip Rys

    account executive