• Impression Media si v oblasti RTB vybrala za partnera Adform

    29. 8. 2017

    Společnost Impression Media udělala další krok k přiblížení se svým klientům. Vybrala si za svého partnera Adform s cílem aplikovat jeho adserver na celé portfolio. V rámci této změny Impression Media integrovala technologii header biddingu. Pomoci jí má přední český provozovatel online médií, sdružení CPEx.

     

    Společnost integruje adserver Adformu s header biddingem

     

    „Náš segment jde technologicky rychle vpřed a my chceme být i nadále na jeho špičce. Tento krok jsme připravovali několik měsíců a umožní nám další rozvoj na poli moderního média zastupitelství.“ vysvětluje David Bauckmann, který přišel do společnosti na jaře v rámci fúze Impression Media a Programmatic Media.

     

    Budoucnost v header biddingu

    S integrací nového adserveru došlo k zapojení header biddingu. Zatím pouze s technologií Rubiconu, ale s plánem rozšíření o další SSP v průběhu podzimu.  „Nasazení header biddingu je sice poměrně náročné na správné nastavení a operativu, ale vzhledem ke zvýšení výnosů, které s sebou nese, se využití této technologie jednoznačně vyplatí. Jsem velmi rád, že si Impression Media vybralo jako technologického partnera Czech Publisher Exchange, který má zkušenosti s nasazením header biddingu na stovkách webů.“ komentuje Matěj Novák z CPExu.

    „Díky integraci programatické platformy Adform, zahrnující funkcionalitu adserveru i SSP pod jednou střechou, a implementaci header biddingu, umožňujícím dynamickou alokaci imprese nezávisle na obchodním kanálu, Impression Media získalo velmi účinný nástroj pro efektivní monetizaci reklamního prostoru. První týdny v ostrém provozu proběhly velmi dobře a brzy se můžeme těšit na představení nových inovací v online reklamě,“ doplňuje Ondřej Barťůněk z Adformu.

    V rámci média zastupitelství, kde každý zastupovaný web je technicky jiný, byl největší problém se samotnou integrací jednotného nastavení pro všechny zastupované weby. „Už po prvních týdnech provozu je ale jasné, že se nám přechod zdařil, a skokově jsme navýšili příjmy z programatiku o desítky procent,“ říká DB. 

    Kontakt pro média: 
    Richard Mužátko
    Impression Media, s.r.o. 
    Programmatic Media, s.r.o. 
    richard.muzatko@mmmedia.cz 
    777 557 622

    Richard Mužátko

    Richard Mužátko

    content specialist