• Jak zlepšit svůj profil a tím i svoje PR

    13. 4. 2017

    Šaty dělají člověka? Nebo spíš profily sociálních sítích dělají člověka? Komunikace s novináři, jejich oslovení, jak udržet tempo s dobou a hlavně vaše prezentace na sociálních sítích. Vše potřebné naleznete v článku.

    „Dobrý den, pane redaktore, kdybyste cokoliv potřeboval, obraťte se na mne.“ Dříve klasický postup, jak se dostat do přízně vybraným médiím. V době sociálních sítí to lze daleko jednodušeji.

    Pravidelná aktivita, kvalitní obsah a nebát se být viděn. To vše je zárukou vylepšení svého profilu a dobrým začátkem pro přilákání pozornosti médií.

    Využijte vše, co jde

    Facebook, Instagram, Twitter nebo LinkedIn. Čtveřice sociálních sítí, avšak téměř jiné publikum. Záleží čistě na vás, zda využijete všechny kanály. Doporučuje se to, ale není to povinnost.

    Nezaspěte dobu ani o milisekundu

    Digitální svět se vyvíjí rychlostí blesku. Nové trendy střídají nové technologie a naopak. Uspěje jen ten, kdo je IN.

    Sledujte okolní dění

    Lidé mají rádi čerstvost a jednoduchost. Dlouhé zprávy nudí, jasné a stručné komentáře k současným situacím nikoliv.

    Nabízejte kvalitní obsah

    Vymezte svoje aktivity na jeden okruh témat, ve kterém si věříte. Staňte se odborníkem na to, o čem píšete.

    Buďte zcela imunní

    Armáda hejtrů vás bude ohrožovat dennodenně. Často i nepříjemné komentáře by vás však neměly vykolejit. Reagujte s rozmyslem, chladně a lehce asertivně. Zájem této skupiny lidí jen ukazuje, že svoji práci děláte dobře.

    Neodmítejte vystupovat

    Neignorujte e-maily od redaktorů nebo PR agentur. Pokud stojí o váš názor, dejte jim ho. Nebojte se tiskových konferencí, výstupů v televizi nebo komentářů v článcích a tiskových zprávách. Média potřebují odborníka, na kterého se můžou spolehnout.

    Richard Mužátko

    Richard Mužátko

    content specialist