-
Filipovo 3. okénko s Davisem
25. 7. 2017
Dnes se naposledy s Davisem podíváme na kampaně, které dle jeho slov udělaly „step outside of the box“. Jedná se o marketing ve třech různých podobách. A zda se jejich odvážná cesta z tradičních reklamních škatulek vydařila? My si myslíme, že určitě ano.
Číst víceFilipovo 2. okénko s Davisem
17. 7. 2017
A opět se scházíme u Filipova okénka, tentokrát opět s Davisem. Společně jsme si pro vás připravili výběr tří zajímavých kampaní, které vás zaujmou. Podíváme se například na to, jak se dá uvést nový produkt KFC pomocí slavného seriálu Game of Thrones.
Číst více -
Filipovo 1. okénko s Davisem
10. 7. 2017
Tento týden se podíváme na pár kampaní, které spojuje jedno společné. Každá reprezentuje největší výrobce nápojů nejen v Americe, ale i ve světě. Podíváme se společně na pivovar Budweiser, výrobce sportovních nápojů Gatorade a Coca-Colu.
Číst víceFilipovo pondělní okénko
26. 6. 2017
V pravidelném pondělním okénku se dozvíte, jak silný může být vztah mezi otcem a synem díky obyčejnému holení, jak být stále mlád jen za pomoci vody nebo jak se nezbláznit z toho, že ještě stále nejsme milionáři. Podívejte se na tři nejzajímavější kampaně podle Filipa.
Číst více -
Filipovo pondělní okénko
19. 6. 2017
Člověk, který dokáže přežít autonehodu bez sebemenších následků. Kočka, která popírá zákony gravitace, nebo řidič zažívající výsměch od koní při parkování. Podívejte se na tři nejzajímavější kampaně za poslední týden dle Filipa.
Číst víceReklama jako reakce na konkurenci
16. 5. 2017
Souboje mezi konkurenty na marketingových polích jsou na denním pořádku. Pomocí reklam se snaží zesměšnit jeden druhého. Z poslední doby je známý souboj Ikea vs. výrobce luxusních kabelek Balenciaga, ale říká vám něco „Burgerová válka“ nebo „Soda Wars“?
Číst více -
Sliz jako hit Instagramu
7. 5. 2017
Sliz na Instagramu? Nový trend doslova pohltil celý Instagram. Uživatelé tvoří videa, kde vyrábějí sliz nebo ho používají. Je to ale pouze fenomén, nebo je za tím něco jiného? Podívejte se komu se zvedli prodeje po nástupu tohoto hitu.
Číst více6 rad mladým kreativcům
11. 4. 2017
Adweek vytvořil povedenou kampaň na podporu mladých kreativců. Vytvořili sérií rozhovorů se světově uznávanými marketingovými specialisty, kteří se v nich podělili o své dlouholeté zkušenosti. Některé vás ohromí svojí jednoduchostí.
Číst více -
Patrick Dempsey a reklama
2. 4. 2017
Americký populární herec Patrick Dempsey se pustil do další reklamní kampaně. Tentokrát vzdal poctu zakladateli značky Tag Heuer Jacku Heuerovi. Černobílý obraz, poklidná jazzová muzika, vintage roadster, moderní hodinky. Povedený minifilm zaujme každého.
Číst víceNeohrožená dívka
12. 3. 2017
Americká agentura se pustila do boje proti genderové nevyváženosti profesního manažerského prostředí. Před slavného newyorského bronzového býka postavila malou holčičku s odhodlaným výrazem. A ta se ihned stala opravdovým hitem všech sociálních sítí.
Číst více -
Obří prs s poselstvím
10. 3. 2017
Na Den matek v Londýně se objevil obří prs v rámci kampaně Free the feed, který má bojovat za práva matek. Ve Velké Británii se kojící ženy setkávají s vlnou negativních reakcí, pokud kojí na veřejnosti. Agentura Mother Land se s tím vypořádala po svém.
Číst více