• PMM spouští kampaň #DámSiDvacet

    31. 5. 2017

    Agentura Programmatic Media vytvořila pro klienta Body Express kreativní kampaň #DámSiDvacet, která se zaměřuje na testování účinků elektro-myo-stimulačního přístroje (EMS) na lidské tělo. Desetitýdenní reality show má za cíl ukázat účinky elektro-myo-stimulace v reálném čase.

    Agentura Programmatic Media vytvořila pro klienta Body Express kreativní kampaň #DámSiDvacet, která se zaměřuje na testování účinků elektro-myo-stimulačního přístroje (EMS) na lidské tělo.

    Kampaň si od začátku vytyčila dva hlavní cíle. Prvním je přesvědčit aktivní sportovce o reálných účincích EMS na lidské tělo, tím druhým pak motivace nesportovců a zaneprázdněných manažerů ke dvaceti minutám aktivního pohybu týdně,“ říká Michaela Bartošová, kreativní ředitelka Programmatic Media.

    Komunikačními kanály projektu #DámSiDvacet jsou interaktivní microsite, facebookový profil s otevřenou skupinou, kde mohou všichni zájemci komunikovat a vznášet dotazy, instagramový profil, online kampaň, a především čtyři dobrovolníci z kreativního týmu Programmatic Media.

    „Když vytváříme klientovi kreativní kampaň, vždy se snažíme čerpat z vlastních poznatků a zkušeností. Vytvořili jsme proto naprosto reálný příběh postavený na čtyřech odlišných typech lidí, kteří přesně zapadají do námi definovaných cílových skupin,“ doplňuje Michaela Bartošová.

     

    Sledujte #DámSiDvacet online:

    Web: www.damsidvacet.cz

    Facebook: www.facebook.com/BODYEXPRESSCZ

    Skupina. https://www.facebook.com/groups/1359115690851773/?fref=ts

    YouTube: www.youtube.com/channel/UCjOq9kVaxxkKu_cl1DJg6xA

    Instagram: www.instagram.com/damsidvacet/

     

    O Body Express:

    Body Express za využití EMS nabízí nejrychlejší způsob, jak shodit přebytečná kila a dostat se do optimální kondice, kterou tělo každému člověku nabízí. Lidské tělo má 650 svalů, které nikdy stoprocentně nezapojí. Vznikají tělesné disbalance, bolesti v zádech nebo přetížení.  EMS pracuje až s 10 dvojicemi elektrod rovnoměrně umístěnými po těle, impuls tak proběhne všemi svaly. Více na http://www.bodyexpress.cz/.

    O Programmatic Media:

    Programmatic Media vznikla v roce 2015 jako agentura zajišťující programmatic buying. Po roce a půl od založení se vyprofilovala na společnost nabízející svým zákazníkům komplexní služby. V současné době poskytuje také marketingové strategie a poradenství, webovou analytiku a tvorbu webových stránek, či správu sociálních sítí. Dále svým klientům zajišťuje obsah a kreativu, PR služby nebo organizaci eventů.

     

    Michaela Bartoš

    Michaela Bartoš

    creative & content director