• PMM nově zastupuje značku Yenkee

    12. 6. 2017

    Pro známého výrobce počítačového příslušenství Yenkee jsme vytvořili ucelenou kampaň s cílem oslovit širokou skupinu spotřebitelů. Stěžejními kanály se stanou sociální sítě a aktivní dialog s novináři, blogery a influencery. 

    Agentura Programmatic Media oživí komunikaci známého výrobce počítačového příslušenství Yenkee. Hlavním cílem je oslovit širokou skupinu spotřebitelů. Vzhledem k charakteru jednotlivých produktů bude Yenkee cílit na mladé manažery alias japíky, cestovatele a počítačové hráče. Stěžejními kanály jsou především originální komunikace na sociálních sítích a aktivní dialog s novináři, blogery a influencery.

    „Značce Yenkee chyběl ucelený koncept komunikace, který by odrážel její vlastnosti a ambice. Hledali jsme příběh a komunikační strategii odlišnou od konkurence a zároveň jednoduše zapamatovatelnou. Vytvořili jsme tak prototyp člověka – Yenkee člověka. Ten vyhledává praktické, nadčasové a IT věci. Tyto atributy spojují námi definované cílové skupiny a zároveň korespondují s produkty Yenkee,“ vysvětluje Michaela Bartošová, kreativní ředitelka Programmatic Media.

    Komunikace na tři způsoby

    Hlavní část komunikace se bude odehrávat na sociálních sítích. Přičemž jazyk jednotlivých příspěvků se bude lišit dle stylu mluvy cílových skupin. Pro počítačového hráče bude využita IT hantýrka, naproti tomu mladý manažer bude oslovován více formálněji. Cílem je dostatečně zatraktivnit produktovou komunikaci značky, která se soustředí na výrobu a distribuci kompletního počítačového příslušenství.

    „Naše značka funguje na českém trhu od roku 2012. Za tu dobu jsme neměli čas vybudovat silnou komunikaci směrem ke koncovým spotřebitelům. Oslovili jsme tak několik kreativních a PR agentur, které by nám pomohly rozvinout produktovou komunikaci a dostat se více do povědomí. Agentura Programmatic Media nás zaujala kreativním konceptem, kde se opírá jak o komunikaci na sociálních sítích a tradiční PR,“ říká Patrik Kočvara, business unit manager společnosti FAST ČR.

    Programmatic Media navazuje na další úspěšné projekty vytvořené pro společnost FAST ČR. Po SodaStreamu nebo Sencoru se tak spolupráce rozrůstá o značku Yenkee.

    O Yenkee

    Česká značka působí na trhu od roku 2012. Zabývá se výrobou kvalitního příslušenství pro fotoaparáty, tablety, počítače a mobilní telefony. Yenkee sází především na stylovost, rafinovanost a dostupnost. Značka patří pod společnost FAST ČR.

    O Programmatic Media

    Mladá mediální agentura založená v roce 2015 nabízí malým a středním českým firmám jednotný pohled na strategické plánování marketingových služeb. Za krátkou dobu své existence vytvořila úspěšné kampaně pro společnosti jako SodaStream, Pharma Future, Lázně Kostelec nebo Metropole Zličín. Po spojení s Impression Media disponuje skupina s vytvořeným know-how pro programmatic buying a sítí regionálních obchodních zástupců. Cílem je se stát v horizontu dvou let největším subjektem na trhu lokální online reklamy.

    Michaela Bartoš

    Michaela Bartoš

    creative & content director