• Stále jsme tu pro Vás. COVID-19 nás ani naše klienty nezastaví!

    31. 3. 2020

    I v době koronavirové krize jsme tu stále pro Vás. S našimi klienty jsme již oslavili mnoho úspěchů a uvědomujeme si, že i přes trvající paniku napříč celou ČR, je nyní důležitější než kdy jindy, udržovat Váš mediální obraz stále živý. Dejte s naší pomocí svým klientům, zákazníkům či partnerům vědět, že jste stále funkční společností, která je připravena uspokojit jejich potřeby.

    Číst více

    Marketing v době COVID-19: Rozhodujte se na základě dostupných dat

    30. 3. 2020

    Jak krize COVID-19 ovlivňuje současný marketing? Jak se mění nákupní chování uživatelů nebo tržby e-shopů? Dali jsme pro vás dohromady důležité informace, které vám mohou pomoci při rozhodování ohledně marketingových aktivit.

    Číst více
  • Programatik rádio – první v ČR

    13. 3. 2020

    V únoru 2020 jsme zprovoznili první nabídku digitálního radia pro programatický nákup. Níže vysvětlím, jak se liší programatická reklama ve formě sporů v rádiích od programatické audio kampaně, kam se inzerentské spoty pouze vkládají a jak se řeší kolize s offline rádiovou reklamou a čím se liší audio od videa nebo display kampaní.

     

    Číst více

    Proč by měl být Facebook součástí vaší marketingové strategie?

    17. 10. 2019

    PPC kampaně v Google Ads jsou stále oblíbenou a velmi efektivní platformou k propagaci produktů a služeb online. Součástí marketingové strategie by ale měly být také PPC reklamy na Facebooku, které inzerentům poskytují široké možnosti cílení a vytvoření různých typů reklam zaměřující se na velmi rozdílné strategie.

     

    Číst více
  • Proč nevyhodnocovat kampaně pouze na základě CTR?

    27. 8. 2019

    Digitální kampaně byly od počátku hodnoceny zejména dle dosaženého CTR, tedy míry prokliku. Zejména u e-shopů velmi často můžeme pozorovat mezi CTR a stanovenými konverzemi negativní korelaci. Jak tedy správně vyhodnocovat kampaně a proč se nezaměřovat pouze na CTR?

     

    Číst více

    Jak se vyhnout zamítnutí reklamy na Facebooku?

    20. 3. 2019

    Pokud pravidelně spravujete reklamy na Facebooku, pravděpodobně jste se již setkali s jejich zamítnutím. Facebook se totiž při schvalování reklam řídí rozsáhlými pravidly pro inzerci, která je nutné dodržet. Co konkrétně Facebook v reklamách posuzuje a na co byste si měli dávat pozor? 

    Číst více
  • Jak zvýšit výkon reklam pomocí UTM parametrů?

    9. 11. 2018

    UTM parametry jsou velmi užitečným nástrojem pro sledování úspěšnosti placené reklamy. Jak nám ale mohou pomoci zlepšit výkon kampaní? Jaké informace obsahují a jak je využít v remarketingu?

     

    Číst více

    Slovníček pojmů z online marketingu

    1. 8. 2018

    Svět online marketingu zahrnuje nepřeberné množství marketingových pojmů. Abyste lépe rozuměli tomu, o jakých metrikách, postupech a systémech s vámi mluvíme, připravili jsme pro vás základní slovníček marketingových pojmů, na které se nás nejčastěji ptáte.

     
    Číst více
  • Facebook představil novinky, které ovlivní online marketing

    19. 6. 2018

    Začátkem května se v Kalifornii konal již 9. ročník konference F8 určené především vývojářům a byly zde představeny plánované funkce na platformách patřících do skupiny Facebooku (Instagram, WhatsApp, Messenger a samozřejmě Facebook). Jaké novinky Facebook chystá a jak tyto změny ovlivní svět online marketingu?

    Číst více

    Display reklama: Jaké bannery fungují nejlépe?

    16. 5. 2018

    Display reklama je ideální možností inzerce v případě, kdy chcete zvýšit povědomí o vaší značce, nebo přivést zpět na web zákazníky, kteří vás už znají. V dnešním článku se zaměříme na to, které formáty bannerů fungují nejlépe a jaké požadavky by měly splňovat.

    Číst více
  • Hlavní programatické změny a trendy v roce 2018

    8. 1. 2018

    Opět jsme svědky náhlých změn a novinek, jako je například projekt Ads.txt, nebo těch pozvolných ale drtivých jako například systematický nárůst příjmů facebooku. Přinášíme výběr témat, které mohou být nejzajímavější pro české inzerenty a publishery. 

    Číst více

    Klasičtí vydavatelé na ústupu, Facebook a Google válcuje trh

    3. 1. 2018

    V posledních letech se mění struktura příjmů pro vydavatele médií. Google a facebook berou klasickým vydavatelům výrazné prostředky. Jasným dokladem je vyjádření Martina Sorrella, že v roce 2017 investoval 7miliard z klientských rozpočtů do Facebooku a Googlu.

    Číst více
  • Microdata na Facebooku

    17. 7. 2017

    Facebook začal nově načítat z webu "Microdata". Nebo minimálně začal informovat o tom, že to dělá. Pro Facebookové marketéry novinka, pro webové vývojáře známá věc již z Googlu, který je používá pro své vyhledávání již několik let. Pojďme se na ně podívat blíže.  

    Číst více

    Facebook pixel helper

    11. 7. 2017

    Pixel Helper představuje doplněk prohlížeče Chrome, který jednoduše a rychle ukazuje, jaké Facebookové pixely jsou na stránce spuštěny. Kromě se toho se běžně používá na odladění chyb na vlastním webu a dá se použít také pro sledování pixelů na jiných webech. 

    Číst více
  • 7 kroků k atraktivní firemní stránce

    10. 5. 2017

    LinkedIn je v businessu velmi oblíbená platforma. S jeho využitím si usnadníte nejen váš profesní život, ale především můžete získat nové zákazníky. Sepsali jsme pro vás několik kroků, jak udělat LinkedIn co nejlákavější a nejzajímavější.

    Číst více

    Facebook a 360° videa

    2. 5. 2017

    Dokolečka dokola ... Facebook nyní umožňuje vytvářet a sdílet 360° videa. Co to znamená ve skutečnosti? Můžete si například prohlédnout váš oblíbený koncert ze všech úhlů, sdílet zážitky se svými přáteli se všemi detaily nebo si virtuálně projít zajímavou výstavu.

    Číst více
  • Jak je to s reklamou na Snapchatu

    25. 4. 2017

    Snapchat má stinné i světlé stránky. Jednou z největších nevýhod je možnost přeskakování reklam. Sepsali jsem pro vás krátký souhrn podstatných informací a zajímavých statistik, podle kterých si můžete udělat o Snapchatu ucelený obrázek.

    Číst více

    Facebook Messenger bot

    20. 4. 2017

    Pojďte si popovídat s robotem. Facebook Messenger bot je novou funkcí Messengeru. Jeho prostřednictvím si můžete rapidně zlepšit komunikaci se zákazníkem či cílovou skupinou. Předem nastavený strom komunikace řídí chat za vás a odpovídá ihned.

    Číst více
  • Jak vytvořit mediální analýzu

    5. 4. 2017

    Začínáte tvořit komplexní a integrovanou mediální kampaň? Prvním krokem je vytvoření mediální analýzy, která vám zodpoví všechny případné otázky. Jak ale udělat takovou analýzu? Shrnuli jsme pro vás veškeré nezbytnosti dokonalé mediální analýzy.

    Číst více

    Efektivní mobilní reklama

    27. 3. 2017

    Při pohledu na obrázky s motivem Harley –Davidson nebo Apple mají lidé stejné pocity, jako věřící, když sledují náboženské symboly. Mobilní reklama je perfektním kanálem, jak tuto skutečnost využít. Více informací se dozvíte v článku.

    Číst více
Načíst další
Schovat